Halloweenfest

Vi hade igår en liten halloweenfest här hemma. Jag hade oroat mig över hur Kitty skulle ta det. Hon är ju lite blyg och brukar inte riktigt uppskatta när det kommer mycket folk på besök. Det gick dock alldeles utmärkt, hon tillbringade kvällen i sovrummet sovandes i sängen. Jag hade tänkt att jag skulle ställa in hennes matskål och kattlåda i sovrummet så att hon slapp gå ut därifrån, men valde att testa och se om det gick bra ändå. Det gjorde det, även om hon förstås valde sina tillfällen att äta, tillfällen då ingen annan var i köket. Det känns skönt att veta att det går bra att ha folk hemma, men nu ska vi ta det lite lungt ett tag framöver.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0