En bestämd dam

Jag gjorde igårkväll ett litet besök hos mina kära föräldrar. Tanken var att även lilla Kitty skulle följa med. Jag ville se lite hur hon skulle reagera på att vara där. Kitty tyckte dock inte det var en lika bra idé. Så fort jag plockade fram transportburen sprang hon och gömde sig under sängen. Jag lockade fram henne med godis men när jag försökte lyfta henne så slingrade hon sig, något som hon inte har gjort sen precis i början när hon kom hit. Jag tror att hon var rädd för att jag skulle lämna bort henne. I vilket fall fick hon stanna hemma och jag fick ännu en gång ha lite dåligt samvete över att jag lämnade henne ensam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt buren stå framme och vänj henne lite med att lasta henne i den.. Stäng luckan, gå en sväng i lägenheten, ställ ner den och låt henne sitta i några minuter, öppna och släpp ut henne igen... Hon älskar det nog inte, men hon är duktig bilåkare!! :-)

Svar: Okej. Tack så mycket! Jag ska testa det :)
hellokittycat.blogg.se

2012-10-30 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0