Casso rädd igen

I förrgår när jag skulle ge Casso hans olja ville jag testa om han kunde ta den direkt från en sked istället för att jag blandade ut den med maten. Han var på ett riktigt kelhumör och förstod inte vad han skulle göra så istället för att äta det som fanns på skeden så strök han sig mot den, vilket resulterade i att han fick lite av oljan på sig och att han dessutom överraskade mig så jag skrek till lite. Efter det har han blivit rädd igen, främst för mig. Jag får inte längre klappa honom. Lite tråkigt när det går bakåt, men det är väll bara att ge honom tid och bygga upp förtroendet igen. Nu vet jag ju vilken fin kille han egentligen är.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0