Casso upptäcker soffan

Inatt när jag jobbade pratade jag om Casso med mina arbetskamrater. Jag nämde då att det var ganska intressant att han alltid lägger sig på golvet och vilar istället för på något skönt ställe så som soffan eller sängen. Jag tänkte att det kanske beror på att han varit ute i stort sätt hela sitt liv. Det roliga var att när jag gick upp idag så hittade jag faktiskt honom, för första gången, i soffan. Det är kul att han börjar ta för sig.

 

Angående den andra bilden så är Casso inte alls så arg och aggresiv som han framstår där, utan bara nyvaket sträcker på sig och gäspar lite. Tycker bilden är så fantastiskt kul så kunde inte låta bli att lägga upp den här.

 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Telepati mellan dig och Casso kanske? Han kommer nog aldrig lämmna den mjuka soffan nu när han har fått upp ögonen för den.. ;)

Underbart foto det undre.. Hel farlig katt ser han ut att vara.. ;p

2013-04-10 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0