Kittydagar

Kitty har nu börjat med att belägra en plats per dag. Igår var det under sängen, där hon befann sig precis hela dagen med undantag av mat och toapauser. Idag har den nya platsen varit bakom denna pall. Jag har visserligen jobbat idag, men när jag lämnade henne befann hon sig där, och när jag kom hem och tills nu har hon också varit där så jag är ganska övertygad om att det varit så hela dagen. När jag går fram och pratar med henne så muttrar hon lite som att hon tycker att jag stör. Jag får väll helt enkelt inse att hon ibland behöver dagar som bara är hennes.

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så söt lilla damen :)
Behöver väl egentid :)

2013-07-18 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0