Casso flyttar vidare

Cissi ringde igår och berättade att det hört av sig en man som är intresserad av Casso, så om allt går enligt planerna kommer han att flytta vidare den 18:e Juni. Det känns lite tufft, men jag tror att han kommer att få det bra. Cissi säger att det verkar vara en bra man som han ska flytta till och om Casso vill kommer han dessutom att ha möjlighet att gå ut. Det är jag övertygad om att han skulle vilja så det kommer nog bli super. Men vi kommer förstås sakna honom här.

 

Jag tänkte på det igårkväll när jag gått och lagt mig och hörde Casso gå runt och prata lite för sig själv. Det är ett ljud man har blivit så van vid att man i vanliga fall inte ens lägger märke till det, men jag kommer helt klart sakna det när det inte längre finns där. Det kommer att bli tomt. Han har gjort ett väldigt djupt avtryck.

Jag skulle verkligen önska att Casso, Kitty och jag skulle vara perfekta tillsammans, men så är det inte och är det någon som verkligen förtjänar något som är perfekt för just honom så är det Casso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0