Casso har flyttat

Idag har vår lille knäppis flyttat vidare till ett permanent hem. Fjantig som jag är så kunde jag inte lämna ifrån mig honom utan att lipa. Det känns tufft att jag kanske aldrig mer kommer träffa honom, men jag tröstar mig med att han kommer att få det bra. Mannen som han flyttat till verkar jätte trevlig. Han skickade en liten rappotering tillsammans med en bild av Casso. Hade tänkt lägga in den nedan, men lyckades inte spara ner den. Allt hade iaf gått bra och Casso har pratandes inspekterat sitt nya hem. Det var roligt att höra.

 

Jag kommer ihåg när Casso först kom hit. Det kanske låter hemskt, men jag tyckte att han var ganska ful. Jag vet att jag tänkte att jag hade sån tur som fått Kitty eftersom hon är så speciell. Missförstå mig inte, det tycker jag fortfarande, men vad jag inte såg då är att Casso också är otroligt speciellt fast på ett helt annat sätt. Idag kan jag inte förstå att jag tyckte Casso var ful, han är ju så otroligt söt och charmig. Han märks på ett helt annat sätt än vad Kitty gör, och den delen kommer jag att sakna. Inte för att jag på något sätt vill förändra Kitty, hon är fortfarande min lilla ögonsten, men det känns lite tomt när inte Casso är här också. Det är ändå ganska häftigt hur stort intryck en liten katt kan göra.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart det känns att lämmna iväg en katt man haft några månader.. Tycker det vore lustigt om det inte kändes! Säker på att han får det bra... Du har gjort ett toppen jobb! Kraam

Svar: Tack!
hellokittycat.blogg.se

2013-06-19 @ 20:00:30
Postat av: mammsen

ag håller fullständigt med cissi du är guld värd som har haft hant om honom han kommer att få det jätte bra ska du se kramar

2013-06-20 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0