Mina fina

Igår natt sov Casso för första gången i sängen. Samtidigt som jag tyckte det var roligt så oroade det mig lite, sängen och brevid mig i soffan är det enda platserna som fortfarande varit "Kittys". Jag såg hur Kitty blev lite fundersam när han hoppade upp och la sig brevid henne, men hon valde ändå att ligga kvar även om hon senare flyttade på sig från att ligga brevid mig till att istället lägga sig vid benen.

 

I morse när jag vaknade låg det två katter brevid mig, tätt ihop. Faktiskt så pass tätt att Kitty till och med lagt sin ena tass över Casso. Jag låg och kollade på dem ett tag och njöt av att se dem så nära varandra. Plötsligt såg jag hur Kitty böjde sig fram och slickade Casso på huvudet. Jag måste erkänna att det var något jag aldrig trodde skulle hända. Det måste väll endå betyda att hon tycker om honom trots allt?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Underbara dom är! Dom börjar bo in sig med varandra.. :)

2013-05-15 @ 07:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0