Mina damer och herrar, låt mig presentera leksakernas leksak.

Denna pinne med fjädrar på fick Tösen med sig när hon flyttade hit. Hon älskar den, vilket inte är så konstigt, hon älskar de flesta leksaker. Det som är speciellt med denna är att man även, tro de eller ej, kan leka med Kitty med den. Alltså, katten som aldrig leker leker med den här leksaken. Okej, kanske inte "flyger genom hela lägenheten" leker, snarare "följer den med blicken och då och då slår efter den" leker. Men ändå, det är stort.

 

Jag tänker att det kan få bli en bra "bonding" leksak. Nu ikväll lekte faktiskt både Kitty och Tösen med den samtidigt. Det gick jätte bra fram tills Tösen fick upp ögonen för en ny leksak. Kittys svans.

 
 

Kommentarer
Postat av: mammsen

Å vad söt hon är det kommer att fixa sig dom kommer nog att bli riktiga polers tror du inte :)

Svar: Det tror jag absolut :)
hellokittycat.blogg.se

2013-10-23 @ 18:02:02
Postat av: Cissi

Skoj att dom gillar den båda två... :)

2013-10-24 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0