Tösen i sitt nya hem

Cissi skickade denna bilden igår. Tösen efter bara några timmar i sitt nya hem. Hon verkar ha det bra.

 

Det är lite konstigt utan henne här. Vanor man hade som liksom bara försvinner. Typ som att man inte längre måste slåss om maten, att man kan låta pennor och liknande ligga framme och räkna med att det ligger kvar, att ingen möter en i dörren när man kommer hem och att man kan öppna garderober och skåp utan att det direkt kommer någon som smiter in.

Samtidigt så har Kitty och jag redan börjat ta upp de gamla vanor som vi brukar ha när det bara är hon och jag. Som att hon alltid hoppar upp på köksbordet för att hälsa när jag kommer hem eller att hon kryper upp bredvid mig i soffan. Det är fint det också. När allt kommer omkring är Kitty bäst som ensamkatt.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0