En dag i förrådet

I fredags hade jag en lång dag borta. Jag åkte hemifrån vid åtta på morgonen för att jobba, åkte direkt vidare för en afterwork som blev en helkväll, och var inte hemma förens vid två på natten.

När jag kommer hem så står inte Tösen precis innanför dörren och möter mig som hon alltid brukar göra. Jag hör henne jama, börjar leta efter henne, och hittar henne i förrådet. Där har alltså den lille stackarn suttit i 18 timmar. Jäkligt dåligt samvete för det, men som tur är verkade det inte ha gjort henne så mycket. Kanske tog hon sig en lång tupplur? Men, men, i fortsättningen ska jag ha ordentlig koll på var hon är innan jag går hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0